Suske en Wiske – De Klankentapper

Een stukje uit de originele ‘De Klankentapper’.

Suske en Wiske -(fragment)- De Klankentapper

Suske en Wiske -(fragment)- De Klankentapper


Soms gaan de gesprekken gewoon over koetjes en kalfjes (in plaats van paarden) zoals hier, waar Nanette een slaapplek zoekt en Suske er wel eentje weet.  Dat Nanette niets heeft om aan te trekken ziet hij niet als een probleem.  Thuis slaapt ze tenslotte ook gewoon in haar blootje.

Suske en Wiske - De Klankentapper (alternief)

Suske en Wiske – De Klankentapper (alternief)

 

5 gedachten over “Suske en Wiske – De Klankentapper

      • Teveel problemen om het allemaal wat op te laten schieten. De draadloze internetverbinding die ik gebruik (geen idee van wie die is) is bedroevend traag, of helemaal niet gebruiken.
        Ook nog steeds diverse computerproblemen die voorlopig nog niet opgelost zijn.

        Het tweede verhaal uit de ‘Glunderende Gluurder’ wordt aan gewerkt maar ik ben nog niet eens op de helft dus die duurt nog wel even.

        Like

  1. Opgeschoten wordt er zeker niet. Het is maar een zijprojectje waar ik alleen aan werk als ik er de tijd voor heb. Het is ook daarom dat ik geen datum noem wanneer iets af is want dat weet ik simpelweg zelf niet eens.

    Liked by 1 persoon

Op naamloze (anonieme) reacties wordt niet gereageerd...

