Command & Conquer 3 – Nod Commando

Command & Conquer 3 (Tiberium Wars en Kane’s Wrath) zijn twee van de weinige PC-games die ik een tijd geleden nog wel eens speelde. Van alle karakters in het spel is er maar eentje een vrouw (denk ik) en dat is de commando van de Nod factie.

De eigenschappen van dit vechtlustige type zijn:

  • Stealthed while standing still
  • Destroy Structure
  • Destroy Walker
  • Call for Transport (Air Tower)

Only one Commando may be trained at a time

 

Een meer gedurfde vrouwelijke commando zou er wel eens hele andere eigenschappen op na kunnen hebben:

  • Stealthed while dressed
  • Seduces enemy
  • Hypnotizing tits
  • Call for twin sister

Only one Commando may fuck at a time

En daar hoort dan natuurlijk ook gepaste kleding bij.

Command and Conquer 3 - Nod Commando

Command and Conquer 3 – Nod Commando

Waar haar kenmerk in de originele game haar gevechtstenue was is het nu het gebrek daaraan. De nieuwe eigenschappen laten toe dat ze haar taken nu ook topless kan uitvoeren.

drawing by I.A. 2015

2 gedachten over “Command & Conquer 3 – Nod Commando

    • Ik heb niet zoveel met PC gaming en Red Alert heb ik nooit gespeeld. Yuriko ken ik dan weer wel maar dan hoofdzakelijk van de fan-art die er van gemaakt is. Daar wil ik me ook nog een keer aan vergrijpen, aan de tekening dan🙂

      Van de naamloze Commando uit C&C3 had ik nog geen fan-art gezien dus vandaar dat ik die eerst genomen had.

      Yuriko is wat makkelijker te doen omdat die nog echt in een 2D comic-stijl gedaan is terwijl de Commando gerenderd 3D is.

      aanvulling:
      Maar gelijk werk van gemaakt en ben me eens gaan vermaken met Yuriko.

      Like

Op naamloze (anonieme) reacties wordt niet gereageerd...

