De Tirannieke Tor

Op een eerdere versie van de alternative kaft van album 320 was al te zien dat strakkere pakjes er vaak beter uit zien. Het kijkt allemaal net wat lekkerder weg als er wat meer bloot wordt gegeven maar ook aan het strakke zit een grens.

Suske en Wiske - De Tirannieke Tor

Suske en Wiske – De Tirannieke Tor

Schanulleke’s kleding bleek net wat te klein voor de omvang van haar borsten en die baanden zich dan ook een weg naar buiten waardoor er nu een paar stevige tepels over het randje priemen.

Bij Wiske leek het alsof de strakgeknoopte touwtjes haar blote lichaam wel bedekt konden houden maar al snel bezweken die en ontblootte haar rondingen.  Met een scheef oog ziet Lambik niet alleen hoe haar tietjes tevoorschijn springen maar ook dat het rokje het opgeeft en zo haar kutje met het weinige blonde dons blootgeeft.

(drawing by I.A. 2015)

11 gedachten over “De Tirannieke Tor

    • Ik ben al een eeuwigheid met de Glunderende Gluurder remake bezig dus dat zal wel de eerstvolgende zijn die verschijnt.
      Die schiet niet erg op, mede omdat er karakters in zitten die ik normaal nooit teken zoals de familie Snoek, maar ook b.v. Jerom is iemand die ik zelden teken.

      Like

    • Een vast uploadschema heb ik niet en ik heb eigenlijk geen idee wat je bedoelt want hetgene waar je op reageert is een ding wat af is.

      Mocht je denken dat het een cover is voor een album wat nog moet komen: dat is niet zo. Het is een hertekende cover van een album wat al bestaat en meer dan dit zal er van mij niet komen.

      p.s. Gebruik een naam die ik kan herkennen. Met zoveel ‘anoniemen’ heb ik geen idee wie nu wie is,

      Like

    • In wat ik hier neerzet aan losse tekeningen zit geen enkele structuur en regelmaat. Meestal is het wel iets dat af is en als het een preview is volgt de complete versie doorgaans kort daarna.

      Soms maak ik meerdere versies van dezelfde tekening en wil het nog wel eens gebeuren dat er een variatie helemaal niet hier geplaatst wordt. Dat zijn dan de versies waar wat minder bloot in zit en die b.v. wel op DeviantArt geplaatst worden terwijl hier alleen de echt ondeugende versie neergezet wordt.

      Met strips zit het wat anders. Ik ben niet bepaald een snelle tekenaar dus er gaat aardig wat tijd overheen voordat ik een album helemaal af heb. Vandaar dat ik daar wel eens previews van neerzet, om het een beetje warm te houden.

      Like

    • Zeker geen vaste dagen inderdaad. De tijden dat er wat verschijnt lopen erg uiteen. Soms zijn er weken dat er niets komt, en dan ineens weer een week met 5 nieuwe of zo.

      Ik werk altijd aan meerdere projecten tegelijk. Als ik het ene even zat ben ga ik verder met een andere. Daarom kun je hier nu b.v. nog steeds nieuwe tekeningen tegenkomen die in 2014 gedagtekend zijn. Daar heb ik er nog steeds van liggen die eigenlijk zo goed als af zijn maar waar ik toch nog net niet tevreden over ben dus daar moet nog wat aan bijgewerkt worden voordat ik ze hier neerzet.

      T’is ook daarom dat de Glunderende Gluurder zo lang duurt terwijl er intussen toch andere tekeningen verschijnen. Dat tekenen aan de strip is wel leuk maar na een uurtje of 10 is de concentratie er wel af en wordt er tussendoor aan wat anders gewerkt.

      Like

Op naamloze (anonieme) reacties wordt niet gereageerd...

