4 gedachten over “JeSuisCharlie

  1. Je suis Charlie.
    Waarom bestaan die terroristen, ik wil niet racistisch doen, maar op tv een 15-16 jarig meisje gezien die bezig was over dat we de Koran moeten kennen, dat we hen dan begrijpen, …. (m.a.w. een extremist), dan heb ik is zin om terug te antwoorden: heb jij de koran al is gelezen? Staat er in dat een hoofddoek verplicht is? naar mijn weten niet.
    En verder moet men opletten dat men de schuld niet schuift op de gewone moslims, maar op de extremisten, die geen moslim zijn.

    Like

  2. Ik begrijp het niet, en ik wil het ook niet begrijpen. Geloof maakt meer kapot dan je lief is.

    Ik geloof in niets maar heb van alle varianten wel wat kennis en in de basis is het allemaal hetzelfde. Als je maar ver genoeg terug gaat in de geschiedenis komen ze allemaal bij elkaar alleen zijn door de vele verstreken jaren de namen veranderd en zijn de mensen het anders gaan interpreteren. Ze hebben er een draai aan gegeven in de richting die ze het beste uitkwam en claimen allemaal dat die draai de enige juiste is.

    —————————————————-
    “Het valt mij op dat gelovigen vaak een neiging hebben om een monopolie op “de waarheid” te hebben.”

    –Hans Teeuwen, 2007
    —————————————————-

    Like

  3. Geloof is gewoon een goedkoop excuus, dat helaas voor racisme zorgt, in alle boeken staat om vreedzaam te leven, pleeg je aanslag, dan ben je geen echte moslim/christen/jood, ….

    Like

Op naamloze (anonieme) reacties wordt niet gereageerd...

