Het grote geschenk

Suske en Wiske - Het Grote Geschenk

Suske en Wiske – Het Grote Geschenk

Uit het dagboek van Wiske:

Dit jaar kreeg ik op mijn verjaardag wel een heel bijzonder kado.  Het was nog heel vroeg in de ochtend toen Suske me wakker maakte en me zei naar de woonkamer te gaan voor een speciale verassing.  Terwijl ik snel mijn kleedje over mijn naakte lichaam gooide bond hij me een blinddoek voor en begeleide me naar de kamer.  Ik moest op handen en voeten gaan zitten en voelde dat hij iets om mijn armen en benen klemde.  Daar ik niets kon zien wist ik toen nog niet dat het een soort handboeien waren.

Ineens hoorde ik dat Jerom er ook was en Suske vertelde dat hij mijn geschenk aan het klaarzetten was.  Ik zei nog iets van dat het wel een heel groot geschenk moest zijn als Jerom er aan te pas moest komen en niets bleek minder waar.  Ik voelde een hand onder mijn kleedje glijden die over mijn billen streelde en daarna een vinger die naar mijn klitje zocht.  Omdat ik niets zag vond ik het eng en wilde er mee ophouden en mijn blinddoek af doen maar toen kwam ik erachter dat ik niets kon doen omdat mijn armen en benen waren gebonden.  Toen ik merkte dat mijn kleedje omhoog werd getild werd het me duidelijk wat voor groots Jerom had klaargezet.

Ik voelde hoe zijn eikel tegen mijn kutje drukte en riep nog dat hij moest stoppen omdat zijn ding veel te groot voor mij was maar hij zei dat ik dan maar op mijn tanden moest bijten.  Hij drukte zijn pik een klein stukje naar binnen en nog nooit eerder werd mijn kutje zo ver opgerekt.  Terwijl Suske me in bedwang hield ging Jerom langzaam op en neer bewegen en probeerde steeds een beetje dieper te komen.  Ik wilde het uitschreeuwen maar Suske bedekte mijn mond en ik moest machteloos ondergaan hoe ik van achter geneukt ging worden.

Met steeds langere halen liet Jerom zijn enorme pik heen en weer gaan en dat liet mij ook niet koud.  Toen het schreeuwen plaats maakte voor kreunen deed Suske mijn blinddoek af en zag ik dat hij naakt, en met een stijve lul, zat toe te kijken.  Hij vroeg me of het kado me beviel maar tijd voor een antwoord was er niet want ik was zover en ik zag Suske genietend kijken naar hoe ik aan het klaarkomen was.  Even dacht ik dat het was gedaan maar Jerom was nog niet zover en bleef onvermoeid doorgaan.  Even later begon ik weer te hijgen en dat moedigde Jerom aan om wat sneller te gaan neuken.  Ik ging steeds harder kreunen en voelde dat er weer een orgasme aan kwam en weer moest ik toezien hoe Suske me zat te bekijken terwijl ik klaar aan het komen was.

Jerom was er nog steeds niet en terwijl hij het tempo opvoerde om me tot mijn derde orgasme te krijgen stak Suske zijn stijve paal in mijn mond.  Ik was intussen zo geil dat het me allemaal niet meer uitmaakte en begon er op te zuigen.  Terwijl ik Suske aan het pijpen was ging Jerom steeds sneller neuken en toen ik op mijn derde hoogtepunt aankwam voelde ik Jerom zijn zaad langs mijn benen lopen terwijl Suske mijn mond vol spoot.

Dat was me nog eens een verjaardag.

(drwaing by I.A. 2014)

 

7 gedachten over “Het grote geschenk

Op naamloze (anonieme) reacties wordt niet gereageerd...

