Suske en Wiske – X-Large

Suske en Wiske - X-large example

Suske en Wiske – X-large example

Ik had er al wel eens wat over gelezen maar nooit echt aandacht aan geschonken, de X-Large albums van Suske en Wiske.  Leuk, misschien, want ik heb ze niet en ik ken ze niet maar de titel doet vermoeden dat het wel groots is maar vast ook veel te braaf.  Met een X-Large toevoeging gaan mijn gedachten een heel andere kant op.

 

Suske en Wiske - X-large

Suske en Wiske – X-large

X-Large…  dan denk ik aan meer van hetzelfde.  Verhalen over langere lengtes, vollere volumes en grotere details.  En dan doel ik niet alleen op de grote ogen die Lambik op zet als hij getuige is van een Sidonia die zich poedelnaakt door haar kamer beweegt maar vergeten was de gordijnen te sluiten maar ook op Suske met een lul die al over de 30cm meet nog voor hij volledig rechtop staat.

X-Large…    Ja, en natuurlijk Wiske, die met haar ontblootte lichaam en dubbel-D’s gaat proberen om er bij Suske nog een paar centimeter bij te laten groeien.  Dan kan hij zich even uitleven tussen die enorme borsten alvorens ze die stijve stengel naar het plekje tussen haar benen geleidt waar ze de gehele lengte herhaaldelijk tussen haar schaamlippen naar binnen gedrukt zal krijgen tot de lange serie van steeds snellere kreuntjes van genot ten einde is en haar trillend lichaam aangeeft dat ze is klaargeneukt en haar orgasme aan het beleven is.

Een verhaal van Klein Suske en Wiske zal niet veel verder komen dan doktertje spelen maar dat kan op zich al een grote grap worden.

X-Large…  misschien toch maar niet.  Een pik met die lengte lijkt me allesbehalve praktisch en ik zie Wiske toch liever met een weinig kleding zodat haar schattige tietjes goed uitkomen en het beetje haar op haar poesje bewijst dat ze een echte blondine is.

(drawing by I.A. 2014)

2 gedachten over “Suske en Wiske – X-Large

  1. In het verleden heb ik er wel een aantal plaatjes van gedaan, met en zonder Dotje. Die zwerven vast nog wel ergens rond op het internet maar ik weet niet of ik ze zelf nog ergens heb. Het waren ook niet van die hele beste eigenlijk.

    Ik denk niet dat ik van Klein Suske en Wiske nog nieuwe ga maken. Ze zijn niet zo geschikt voor al te spannende avonturen.

    Like

Op naamloze (anonieme) reacties wordt niet gereageerd...

