Yoko in Kimono

Yoko Tsuno - Open Kimono 01

Yoko Tsuno – Open Kimono 01

In de albums beleeft ze allerlei avonturen maar ook voor iemand die kan boogschieten kan de boog niet altijd gespannen staan.

De mooiste en spannendste momenten zijn natuurlijk die wanneer ze op een planeet is waar het ontzettend warm kan zijn.  Hoewel ze al was voorbereid door enkel een kimono aan te trekken was het hier zo heet dat ze ook die van haar verder naakte lichaam liet glijden.

(drawing by I.A. 2014)

10 gedachten over “Yoko in Kimono

    • Tot nu wist ik niet eens wie of wat het was en moest er naar Googlen. Het voorlopige antwoord is dus “nee” want ik heb die nog nooit getekend. Misschien een keer een enkel plaatje van Leonie proberen maar een hele strip zal er zeker niet komen.

      Like

  1. Doe eens wat meer Yoko Tsuno en Jan Jans en de Kinderen. Suske en Wiske is gaaf natuurlijk, maar vooral die Japanse schone wil ik wat vaker zien. Of Wiske en Yoko😀

    Like

    • Het meeste wat je hier ziet zal toch Suske en Wiske blijven, mede omdat ik daar ook albums van doe.

      Wiske en Yoko zijn beiden in een andere stijl getekend en het is lastig om dat te combineren zodat het een beetje past. Maar wie weet.

      Like

        • Het eerstvolgende stripje is de engelse versie van “Seks met Wiske – Het Pronte Popje” (Sex with Suzy – The Pretty Puppet). Die is al lang klaar maar moet er nog steeds opgezet worden.

          Ik heb nog een alternatieve versie van de cover van “De Kiekeboes – Drempelvrees” klaar staan. Mijn versie heet “Dildovrees”. Moet nog even het verhaaltje afmaken en dan zal ik hem online zetten.

          Like

    • Om dezelfde redenen als dat er ook geen van b.v. Jommeke gemaakt wordt.
      Ik kan die niet zo goed tekenen dus duurt het een stuk langer voordat er een plaatje af is. Daarnaast is het gewoon veel te veel werk om in je eentje te doen.
      In een tekenstudio werken er doorgaans meerdere mensen aan een strip zoals een tekenaar (of meerdere), een scenarist, een tekster, een inkleurder, een inkter en wat al niet meer. Dat is een dagtaak en ze verdienen er hun brood mee.
      Ik doe het allemaal in mijn eentje en naast een hoop andere projecten dus duurt het vele malen langer voordat er iets af is en ben al blij als ik 1 strip per jaar kan afkrijgen.

      Like

Op naamloze (anonieme) reacties wordt niet gereageerd...

