Fanny en Wiske – Om De Beurt

Kiekeboe - Fanny & Wiske

Uit het dagboek van Wiske:

Fanny was haar sleutels vergeten en kwam bij mij op het bankje logeren.  Toen we gingen slapen zag ik haar handen onder de lakens bewegen en ze merkte dat ik keek.  Ze vroeg me of ik dat soms nooit deed en schoof de lakens wat omlaag.  Haar nachtjapon was los en terwijl ik naar de twee borsten keek die tevoorschijn kwamen ging ze gewoon door met strelen.  Ik wist niet wat te zeggen.

Ze stapte uit het bankje en terwijl ze richting mijn bed liep gleed haar japon op de grond.  Helemaal naakt kwam ze naast me liggen en terwijl haar ene hand mijn japon los begon te maken ging haar andere hand alvast op zoek naar mijn gevoelige plekjes.  Ze streelde me op plaatsen waar ik zelf nog nooit aan gedacht had en zoog mijn tepels tot ze keihard waren.  Kort nadat ze zich met haar tong naar beneden had bewogen hield ik het niet meer uit en ben kronkelend klaargekomen.

Deze nacht was de beurt voor mij maar morgen slaapt ze ook nog hier en dan geef ik haar de beurt.

(drawing by I.A. 2013)

Een gedachte over “Fanny en Wiske – Om De Beurt

Op naamloze (anonieme) reacties wordt niet gereageerd...

