5 gedachten over “Wiske in sexy jarretels

  1. Het bewijs dat ze op haar jurkje en de jarretels na verder helemaal niets aan heeft is op 14 juli geleverd🙂

    https://nastycomics.wordpress.com/2013/07/14/wiske-in-sexy-jarretels-animated/

    Ik zag dat je op je blog nog steeds mijn “Wiske-einde” gebruikt en dat het hoog tijd wordt dat ik eens een nieuwe maak want die is toch wel erg slecht. Waar heb je dat plaatje trouwens vandaan? Ik dacht dat ik die nooit ergens geplaatst had eigenlijk.

    Like

Op naamloze (anonieme) reacties wordt niet gereageerd...

