Amoras – Wiske en het verwijderde textiel

Amoras - Wiske Limousine 01

Uit het dagboek van Wiske:

Van de week zag ik een grote auto die afgedekt was met een soort zeil dus kon ik niet zien wat het was.  Net toen ik er onder wilde gluren kwam er iemand aanlopen.  Het bleek zijn auto te zijn.  Nieuwsgierig als ik ben vroeg ik of ik onder die doek mocht kijken.  Hij zei “dat kan maar dan wil ik onder jouw jurkje kijken”.  Ik was te benieuwd om nee te zeggen dus zaten we met z’n tweeen te gluren naar de dingen die we wilde zien maar veel zag ik eigenlijk niet.  Ik vroeg of het hele textiel even verwijderd kon worden en hij zei “ja hoor, maar dan moet jij ook al je textiel verwijderen”.  Hij trok het doek weg en daar stond een heel dure limousine.

Nu moest ik hem geven waar hij om vroeg en terwijl ik de auto bewonderde stond hij met veel belangstelling te kijken hoe ik een voor een de knoopjes van mijn jurkje begon los te maken.  Heel langzaam liet ik het kleedje van mijn lijf glijden en stond helemaal naakt naast zijn auto.  Wij genoten van wat hij zagen.  Toen zei ik dat het een hele mooie was en vroeg of ik er ook even in mocht.  “Natuurlijk” zei hij, “maar als jij even in de mijne wil…”.

Nou ja, ik was te nieuwsgierig, dus…

(drawing by I.A. 2013)

3 gedachten over “Amoras – Wiske en het verwijderde textiel

  1. “Natuurlijk” zei hij, “maar als jij even in de mijne wil…”.

    Nou ja, ik was te nieuwsgierig, dus…”

    Nou. Als dat niet schreeuwt om een follow-up😉

    Like

Op naamloze (anonieme) reacties wordt niet gereageerd...

