Suske en Wiske – Parodie remake

Suske en Wiske parodie remake - Preview Page 1

Het album wat iedere parodie-liefhebber ongetwijfeld zal kennen.  Langzaamaan ga ik proberen om het plaatje voor plaatje te hertekenen.  Sommige tekeningen zullen worden aangepast (zoals het “dieren niet voederen” plaatje wat nu echt niet meer kan) maar voor de rest wil ik het dicht bij het origineel te houden, behalve dan dat dit een kleurenversie gaat worden.

(drawing by I.A. 2013)

13 gedachten over “Suske en Wiske – Parodie remake

    • Het zal niet voor morgen zijn want het is een erg tijdrovend klusje. Ben er ook nog niet uit ofdat ik gewoon de oude stijl blijf gebruiken (60-er jaren) of de iets modernere (80-er jaren).

      Like

  1. Dat zal nog wel een tijdje gaan duren voordat het helemaal af is. Pagina 1 en 2 zijn zo goed als af en ben nu halverwege pagina 6 (ik werk niet op volgorde). Zal zo nog even een preview posten.

    Like

      • Als het zo lekker blijft gaan als de voorgaande dagen dan duurt het nog wel even. Afgelopen donderdag PC voeding stuk en vervangen door een oude die ik nog had liggen. Zaterdag grafische kaart ineens stuk die nu tijdelijk is vervangen door een hele oude waardoor ik alleen vervormd beeld heb in een erg lage resolutie. 800×600 is veel te laag voor grafisch werk en ziet er erg raar uit op een 16:9 formaat monitor. Zodra ik de middelen heb komt er een andere grafische kaart maar voor nu moet ik het hier mee doen.

        Like

    • Deze heeft niets onboard. Geen beeld en zelfs geen audio. Die 800×600 komt inderdaad uit een hele oude kaart. Een Trident PCI kaartje met maar 64MB. Die kan op zich tot 1024×768 werken maar de laatste drivers stammen uit de Windows 95 tijd en die willen niet werken onder XP en met de standaard Windows driver gaat ie dus maar tot 800×600 en ook nog eens met 16bits kleuren.

      Like

    • Ooit eens gehad van iemand die er vanaf wilde. Bleek van pas te komen want dit is eigenlijk mijn reserve PC die ik nu dus al een tijdje gebruik omdat de normale PC al veel langer stuk is.

      Geen onboard VGA is niet zo heel raar. Dat komt vaak voor. Geen onboard audio zie je wat minder.

      Het is een MSI board met een Athlon XP processor en inderdaad al erg oud maar het is dit of een nog veel oudere Windows 95 laptop dus ben toch blij dat ik deze indertijd bewaard heb.

      Like

      • Ziet er niet naar uit dat ik op korte termijn een grafische kaart, of wat dan ook, kan kopen maar heb er nu eentje in bruikleen voor min of meer onbepaalde tijd. Gelijk maar getest en waarachtig, hij doet het nog ook!🙂

        Like

Op naamloze (anonieme) reacties wordt niet gereageerd...

