Suske en Wiske – Aardige Amber

Suske en Wiske - Aardige Amber

Amber heeft 250.000 jaar ingevroren gezeten en wordt door professor Barabas  in 1997 tot leven gewekt.  Ze toont erg veel interesse in Suske en laat dat, tot tegenzin van een jaloerse Wiske, ook duidelijk merken.  Het gewone album vertelt niet alles maar deze ongecensureerde uitgave laat tot in detail zien welke ondeugende trucjes Amber allemaal uithaalt om Suske voor zich te winnen.  En Suske?  Die vindt het allemaal prima dat de knappe Amber hem zo verwent.

(drawing by I.A. 2013)

6 gedachten over “Suske en Wiske – Aardige Amber

  1. btw: Ik denk niet dat ie ooit te koop zal komen als echte papieren strip. Zal te duur worden denk ik. Daarnaast is het een remake van iets wat al een parodie was, dus van bestaande karakters, en daar wil ik dan weer geen geld voor gaan vragen.

    Een Amoras parodie, ik zou er niet op rekenen maar je weet nooit. Die Charel Cambré kan verdomde goed tekenen en dat krijg ik niet zomaar nagedaan.

    Like

Op naamloze (anonieme) reacties wordt niet gereageerd...

