Amoras promotiefoto van Wiske

Amoras - Wiske Pose 01

Uit het dagboek van Wiske:

Vandaag heb ik de promotiefoto’s ontvangen die Suske gemaakt had voor de nieuwe reeks.  Deze serie zou gericht zijn op een wat ouder publiek dus we dachten dat het allemaal wel wat gewaagder mocht en had een topje en kort broekje aangetrokken.  Sus dacht dat het misschien nog wel wat sexier mocht zijn en vroeg me om mijn broekje uit te trekken.  Toen ik in mijn slipje zat te poseren zag ik dat hij een beetje opgewonden raakte en toen ik het bandje van mijn topje een beetje naar beneden trok zag ik een bobbel verschijnen.  Heel langzaam trok ik het bandje steeds verder naar beneden totdat mijn tepel tevoorschijn kwam.  Dat beviel hem zichtbaar en we hebben daarna dan ook nog flink wat lol gehad.  Wat wel raar is is dat deze foto niet is gebruikt voor de promotie ;-D

(drawing by I.A. 2013)

6 gedachten over “Amoras promotiefoto van Wiske

  1. Ik vraag me af of jij (Bob) deze zelf hebt getekent of dat dit het werk van een ander is. Ik teken zelf ook graag (meestal sterk uitvergroot natekenend) en bezondig me daarbij ook nog wel eens aan het ietwat anders en m.i. logischer vallen van kleding. Dat daar meer bloot bij komt is evident. Ik heb van Amoras een aangepaste versie van Wiske gemaakt als ze van het balkon af springt. Die wil ik eigenlijk wel naar je toesturen om te horen wat jij daar van vindt. Ik zie op je site echter niet so 1, 2, 3 een mogelijkheid om dat te doen.
    Ben je daar überhaupt in geïnteresseerd? En hoe stuur ik deze dan naar je toe?

    Like

    • Alles wordt zelf getekend maar ik pak er ook wel voorbeelden bij. Bij deze van Wiske heb ik het originele Amoras promotiefilmpje van Youtube er bij gepakt om te zien hoe haar hoofd er uit moest gaan zien. De eerste strips waren namelijk nog niet verschenen. De achtergrond is ook grotendeels overgenomen uit het filmpje.

      Het lichaam kijk ik vaak af bij een bestaand plaatje van b.v een foto maar dat is meer voor het idee om een pose te krijgen. Vaak lijkt het op het eind helemaal niet meer op de foto die ik als uitgangspunt had genomen.

      Soms teken ik gedeeltes van plaatjes na. Dan is het de bedoeling om een bestaande scene zoveel mogelijk op het origineel te laten lijken maar dan met een twist. Doorgaans worden de karakters dan (gedeeltelijk) naakt neergezet waar ze in het origineel wel gekleed waren.

      Hier op de site uploaden is niet mogelijk. Dat is opzettelijk zo gedaan omdat er al zo veel sites zijn waar dat al kan dus je vindt hier alleen dingen van mezelf.

      Ik kan er wel een keer naar kijken als je wil. Dan zend ik je een mail zodat je weet waar het naar toe moet maar dan moet je je emailadres invullen.

      Like

    • Ach juist. Ik moet erg diep graven om er achter te komen wat een gebruiker nu als mailadres heeft opgegeven en keek er dan ook overheen. Intussen heb je een email ontvangen als het goed is.

      Misschien moest ik maar eens proberen een ‘contact’ formulier in te voegen op de site.

      Like

Op naamloze (anonieme) reacties wordt niet gereageerd...

